Monday, December 15, 2008

My Conclusion...

As my entri YangIniLaaa. Hari ini dapatlah saya membuat conclusion setelah melakukan pemerhatian secara berterusan. Maka dengan ini saya mengumumkan...

" I am really satisfied with this CD and will continuously stick with this Coolababy CD"


Memandangkan setelah menggunakannya selama lebih kurang seminggu, saya dapati:


1. Tiada kebocoran berlaku sewaktu menggunakannya


2. Tiada kesan sampingan terhadap Ainin (rashes or else)


3. Tahap kekeringan yang memuaskan => 1 insert:4 hrs , 2 inserts:8hrs (applicable for Ainin)


Dan ditambah pula dengan harganya yang amat memuaskan poket ibu & abah Ainin (RM39/CD)Maka dengan ini, tidak syak lagi saya akan terus menggunakan Coolababy CD untuk Ainin.


Okeh..sekian report saya untuk Coolababy CD ini...terima kasih...:)

2 comments:

::Umi Sufira:: said...

Happy CDing mummy!!=D

lia said...

salam...

lia pon guna (err anak la) coolababy... performance sgt ok tp cuma agak rumit skit nk butang kat pinggang sbb dia da xboley duduk diam...kot coolababy ada jenis tampal (velcro ker?) lagi mudah rasa nyer...