Wednesday, January 21, 2009

Tag dari mamadhea...

Aku di tag lagi oleh MamaDhea @ Sha.Thanx a lot Sha...
Ini tag mengenai 5 THING I Can't Stand..

1. Owhhh aku tak boleh langsung tolerate jika anak murid aku tak siap homework. No reason okehhhh....bagi aku tak siap homework maknanya pemalas. Dan aku boleh tolerate anak murid aku yang tak genius @ pandai tetapi, TIDAK untuk si PEMALAS. Memang dapat laa habuan lemak berkrim dari aku.. Oh ya, lagi satu simply bagi alasan tertinggal buku bila aku nak cek homework...owhhh lagi aku hangin. Bagi aku tak ada alasan tertinggal buku sebab dia patut cek jadual betul2. Reason tak bawak buku = tak siap homework bagi Cikgu Intan okehhhh...

2. Bila Aina mula kacau adik dia...huhuhuuuu...aku pun mula jadik mama tarzan...

3. Orang yang busybody tak tentu pasal... Especially curious pasal kenapa aku sibuk2 nak BF anak aku sedangkan aku & laki aku mampu nak beli susu tin untuk bg anak aku.. Nyampah aku tawwwwwwwwwwwwwwwwww............t

4. Jalan jem..highway pasir gudang yang mmg selalu jem tak pasal2..even kalo ada kucing tergolek kat tepi jalan pun boleh jem tawww..sungguh aku tak paham

5. Rumah, kete, meja keje bersepah...wallaaaaaaaaaa...aku takleh tahan. aku mesti clearkan semua kesepahan itu supaya mata aku terang & lapang. Kalo kat rumah...encik hubby + kakak aina memang 'rajin' tolong sepah2 kan barang..dan aku akan jadik tukang 'clear'

Banyak lagi kalo nak list...tp tu lah antara keutamaannya....

No comments: