Saturday, January 17, 2009

Image Google Tag

Walllaaaaaaa.....Akhirnya dapat juga ku buat tag dari Umi Sufira ini...Yeayyyy!!! Teruja tawww...nak buat. Thanks dear for tagging me... Okeh..layannnnnnnn........

I am............

I really want to go to....

My favourite place....
My favourite thing...My favourite drink... My favourite food...
My favourite colour...
I live in...
I was born in...My school/college...
My favourite story... (owhhh... suka bangattt ini cerita..)


My hobby...
I wish.... (tambah sket, masa nih x keje dahhh, bukan sbb dah pencen tp dah kaya gilorssss, duk umah goyang kaki, pastu boring2 pegi round d world ngan hubby, Anak-anak masa nih tgh sibuk study...hahhahahaaa.... )

2 comments:

::Umi Sufira:: said...

Sayangibu, obviously I can understand your feveret kaler!! hehehe...tang I wish tuh sama la kita..=D

sayangibu said...

hehehee..suka gambo tu taww..so pinkkkk...Wish tu...berangan jek laaaa mimi...kihkihkihhhh