Monday, January 19, 2009

Ermmmm....cedapnyerrrr....

Saya sedang berinternet untuk menghalang diri dari tido di waktu petang. Mata ini mengantuk tapi saya tak mau melayan kengantukan ini....Owhhh adakah perkataan kengantukan??? hehehhehee...Si kecik comey kesayangan saya @ saya sering panggilnya Cik Bam Bam, berbaring di sebelah saya setelah menyelitkan diri di dalam pelukan saya sambil menenen. Saya melompat dari satu blog ke satu blog kawan-kawan. Cik Bam Bam pula...uh ah uh ahhhh...bising mulut comelnya merengek-rengek. Mahu nenen lagikah??? Saya angkat dia..nenenkan dia lagi.. Dia, nenen sekejap, kemudian sibuk toleh kanan toleh kiri, pandang muka saya sambil tersengih-sengih manjer..isk... Saya letak dia semula di sebelah saya. Dia merengek lagi, saya angkat..dia tersengih-sengih..Owhhh..saja nak mengada dengan ibulah ni...
Saya buat tak tau... dia uh ah uh ahhhh lagi....Dan tiba-tiba senyap...... Apa yang dibuatnya????
.............................................................................................................................................................................

































Lihatlah dia sudah tertido sambil menghisap jarinya...memang dia begitu...huhuhuhuhuuuuuu....

4 comments:

Siti @ nurie said...

ek eh..nama timangan anak kita samalah...selalunyer, masa on the way nak anto dia gi nursery, siti selalu nyanyi cmni : anak ibu bam bam, anak ibu tembam....he he he...salam perkenalan...

Fid said...

comeeelll

sayangibu said...

Hai siti.. thanks 4 dropping by... mesti si kecik awak pun bambam juga kannn...:)

Fid..cumil kannn..slalu rasa nak geget jek tawww....hehehhee

sWeEtdARLinG said...

comelnya.... memang tembam, geram nengon!! Ika pun selalu gitu.. tgh syok2 main dia leh terus tidur