Thursday, January 22, 2009

Medical Leave a.k.a MC...

Malam tadi saya ke Poliklinik Penawar di Seri Alam, klinik yang biasa saya kunjungi bila tidak sihat sebab sudah biasa dengan Dr di sana. Kaki saya terseliuh. Dr sudah bandage itu kaki. Dia suruh saya rest, jangan berjalan sangat. Dr tak bagi urut (biasa lah kan medical dengan petua orang melayu kita selalu bertentangan).
Dia bekalkan saya dengan ubat-ubatan seperti ubat tahan sakit (ada 2 jenis, satu makan malam & satu lagi waktu siang), ubat kurangkan bengkak dan juga Medical Leave a.k.a MC selama 3 hari. 3 hari sebab hari sabtu juga saya ada aktiviti di sekolah.
Jadi saya akan MC selama 3 hari, kemudian terus sambung cuti Raya Cina selama seminggu...owhhh...sangat lama okehhhh??? Mahu sukakah dengan insiden ini atau bagaimana??

Saya agak pelik kerana ada beberapa blog yang tak boleh saya buka kerana masalah download...seperti blog yuitsumuni, blog cik iszan, blog mimielola, blog cik puan muda... owhhhh...sungguh boring sebab saya sangat suka baca blog-blog ini...huhuhuuuuu....

8 comments:

mamaDhea said...

lama tu cutiiii..

anyway, semoga kaki hang tu cepat sembuh okie.. ;)

sayangibu said...

itulahhh..aku harap2 cpt sembuh sbb cuti raya cine nih, daku menggediks nak buat le tour di sopping complex...hehehhehee

mamaaina said...

semoga cepat sembuh!!!!

uit....kaki dah kena balut pun ada hati nak buat le tour...hihihi

sayangibu said...

mamaaina..thanx..tu ler masalah problemo diriku ini...asik nak berjalan jek..kihkihkihhh

iena hamdi said...

dah rehat2 jer banyak2... maybe ada la server bengong sat.. nanti nanti buleh la tuh.. rehat banyak2 k...

sayangibu said...

thanx kak ina...ehehhehee

~ As ~ said...

as pun sejak 2-3 hari lepas tak dpt buka blog tertentu... haishhh... ingatkan masalah streamyx rmh sndiri atau masalah lap top sndiri :D heheheh...

sayangibu said...

as...kengkadang internet connection nih ada gak biul nyerr...:D