Monday, October 18, 2010

Seronok sangat ke???

  • Seronok sangat ke bila nak dating dengan pakwe pun kena sembunyi-sembunyi?
  • Seronok sangat ke bila nak bertelefon dengan pakwe pun tak boleh main ikut suka hati?
  • Seronok sangat ke nak jumpa pakwe bila-bila masa pun susah?
  • Seronok sangat ke bila dating dengan pakwe, ada hati yang menangis?
  • Seronok sangat ke bila percintaan mendapat tentangan hebat banyak pihak?
  • Seronok sangat ke bila menerima kasih-sayang dari seorang yang tak layak dan tak sepatutnya memberikan kasih-sayang itu?
  • Seronok sangat ke dapat perhatian dari seseorang yang bergelar suami orang dan ayah orang?
  • Seronok sangat ke bercinta dengan SUAMI ORANG?????????
SERONOK SANGAT KE HA??? SERONOK SANGAT KEEEEEEE???!!! :(

Pernah tak ko bayangkan kalo bapak ko buat mak ko macam tu?

Pernah tak ko bayangkan kalo ko ada laki, laki ko bercinta dengan orang lain?

Pernah tak ko bayangkan betapa hancur dan sedihnya hati seorang perempuan bernama isteri bila suaminya main cinta dengan orang lain? Sedangkan kalo boipren kena rampas pun dah rasa macam nak mati, macammana kalo laki????

Pernah tak ko bayangkan betapa ko dah menghancurkan kegembiraan dan keharmonian hidup orang lain?

Pernah tak ko tengok anak-anak kekasih pujaan hati ko tu? Pernah tak ko bayangkan betapa ko dah merosakkan kebahagiaan anak-anak kecil itu?

Pernah tak ko merasa berdosa merampas cinta suami orang?

Mungkin ko tak dapat rasa semua tu sebab yang terbayang dalam kepala ko adalah betapa indahnya hidup bila dapat suami yang kaya, yang ada rumah besar, kereta besar, duit banyak. Tua pun takpe... laki orang pun takpe.. janji idop ko senang ye tak?



**Nota kaki : adapun entri ini takde kena-mengena dengan hidup tuan punya blog.. cuma sedikit emo mengenangkan kisah seseorang yang dikenali... Semoga beliau tabah menghadapi dugaanNya....

9 comments:

knv said...

jawapannya adalah tak.

-tak rasa berdosa
-tak rasa bersalah
-tak rasa merampas
-tak takut tuhan
-tak insaf2

dan semuanya tak lah. :D

Nuroll said...

adei...mcm kt ofis i jer....bkn satu dua, dh jadik mcm trend dah....

sw33tdarling said...

huhuhu tiba2 pun rasa nak emo gak..
hanya yang dah bersuami jer betul2 paham perasaan ni...

depa2 ni, cakap ler cemana pun, takkan paham atau buat2 tak paham..

cc said...

been there, felt that (bukan sbg perampas yerr, tp boleh la 'masukkan' diri sy part anak2 lelaki yg dirampas tuh)

Mummy Dasy said...

jawapnnya si perampas xkan ada perasaan tu semua... skang ni mcam dah trend berboyfriendkan laki org...

sz | m.s.s said...

sekarang dia seronokkkk sangat kot...
tapi bila akan datang kena balik batang hidung baru lah nak meroyan...
hiiiissysysyyy tompang emo gak...

Ealyie said...

..cam si pasha sendat tu la nanti jadiknyerrrrr..:p
memula rampas, xngaku..
pastu terasa mcm akan di rampas, mulalah mengeletat.. mcm ulat gendon! ulat pon xkeji tau.. huh!! mencik..

Ealyie said...

..cam si pasha sendat tu la nanti jadiknyerrrrr..:p
memula rampas, xngaku..
pastu terasa mcm akan di rampas, mulalah mengeletat.. mcm ulat gendon! ulat pon xkeji tau.. huh!! mencik..

Sayang.Ibu said...

ladies... thanx for the comments... apapun, sama2 laa kite berdoa supaya hak milik kita tak diganggu gugat oleh parasit jahat mcm nih yer.. aminnnnnnnn