Thursday, November 10, 2011

Tipikal Makcik-Makcik : I Love Tupperware

Yeahhhhh.... aku memang sudah transform secukupnya. Bermula dari jadik isteri kemudian mak orang and now aku sudah transform menjadi tipikal macik-macik...

Macik-macik yang dah mula suka sangat mengumpul henbeg, kasut, baju....etc.. pinggan-mangkuk dannnnnnnnnnnnnnnnnnnnn..... TUPPERWARE.

Damnnnn.... I'm kinda fall in love much more with Tupperware. Makin tak boleh ditahan-tahan lagi. Apatah lagi bila tengok promo yang oh my.... tersangat berbaloi-baloi!

Macam yang ini...... Ini promo bulan lepas. Aku share dengan kawan. After another 20% less tinggal RM 189.76. Bahagi dua, sorang RM 94.80 JER.... Berbaloi kannnnnn.... :)



Then, saya beli pulak set yang nih, yang dah lama aku idam-idamkan. Senang nak serve food kalo makan ramai-ramai.... Ni takde promo, tapi aku beli sebab still dapat 20% diskaun member... :)


Itu pembelian bulan lepas. Tak masuk yang aku main undi tupperware tahun-tahun lepas. Memang sukaaaaaaaaaa gilerrrr tengok koleksi bertambah.

Semalam aku tak boley tahan lagik tengok promo terkini yang dah nak abes tempoh. Freezing Mate...

Malas citer panjang, korang tengok jek laaaaaaaaaaaaaa............... Taraaaaaaaaaaaaaaaa....... :P



Oh, terselit jugak Mini Stor n' Pour yang murahhhhhhhhhhhhhhh gilorrrrr... acik rembat jugakkkkkkkkkkkk... Gasakkkkkkkkkkk.... hahahhaaaaa


Bahagianya hati bila melihat freezer dah tersusun rapi begini......


Eh masih ada bekas tipuware di situ sebab malas nak defrostkan haiwan-haiwan tersebut.. :P


Bila lihat suasana dapur yang aman makmur sebegini, tentu hati senang dan makin semangat mau memasak... no? ;)
Justify Full

That's why I said... I love Tupperware.... ahakssssssssss... Who don't??? ;)



No comments: