Tuesday, October 25, 2011

Rindu...

Rindu nak merapu kat blog sendiri. Tapi tiap kali bukak page posting nih, jari-jemari kaku nak menaip, kepala otak tetibe tepu nak citer apa. Maybe ini yang dikatakan 'Writer's Block'

"Writer's block is a condition, primarily associated with writing as a profession, in which an author loses the ability to produce new work."

Macamlah ko jadikkan penulisan itu sebagai 'profession' kannnn??? Gasakkkkkk.... muahhahahaaaaaaa..... Tapi memang dah lama sangat aku tak menulis (menaip) luahan hati kat sini. Last entri pun bulan 7, macam dah berjaman. Rasa dah takde sape pun sudi nak singgah sini dah, lagi pulak now blog dah berkunci. Gerenti orang pun fedap datang blog yang penuh dengan habuk dan sawang. Asal datang kena kibas-kibas sebab banyak sawang... :P

Apapun sepanjang aku tak bergiat aktif dalam arena penulisan blog ini (ayat x bley blahhhhhh...), aku tetap aku... eh? Maksud aku, aku tetaplah macam ni. Takde apa yang berubah, masih blom ada rejeki menambah apa-apa yang patot ditambah.. hehe..

Ok lah... I'll be back later, mumbling about my life. Thanks u olls yang (masih) sudi nyinggah.




No comments: