Friday, October 28, 2011

Pintar Bistari's SOpen Day

Hari ni Open Day di Tadika Pintar Bistari. Semalam result exam akhir Aina dah diupload kat website.

Result Aina... :)



Syukur ada peningkatan result Aina berbanding pertengahan tahun hari tu. Walopun kedudukan dalam kelas still sama tapi peratus dan jumlah markah meningkat. I'm proud of you girl! Aku harap kejayaan dia kali nih akan jadik pencetus semangat dia untuk terus berjaya. Bukan cuma pencetus semangat untuk dia malah aku jugak. Supaya aku tak terleka dari membimbing dia belajar. Aina pun happy sangat sebab aku kata ni hasil usaha dia tekun study masa nak exam hari tu.

Cikgu Aina pun tak ada apa-apa komplen. Alhamdulillah Aina tak de apa-apa masalah kat sekolah. Semoga berterusan sampai bila-bila sikap dia nih.

Belek-belek kertas ujian dia, aku terkesima sungguh tengok hasil colouring Aina untuk kertas Pendidikan Seni nih ...

Rasa nak prem.... hahahahaaaa



Gambar kelas Aina. Comel-comel semua....
Tengok muka perahsan 'DIVA' anak aku.... hahahahaaa.....



Sebab aku promise dia untuk bagi hadiah kalo result dia bagus, maka aku belikan dia set Lego yang tengah SALE kat Toys R' Us. Dah lama dia mengendeng nak Lego nih tapi aku wat donno.

Aku memang tak belikan anak-anak mainan sangat. Boleh kira dengan jari mainan diorang, espeacially yang pricey. I feel kedekut nak spend duit untuk mainan. Tapi kalo buku-buku memang aku x kesah. Diorang pun dah terbiasa macam tu. Mainan yang best hanya akan aku beli sebagai hadiah samada birthday atau achievement diorang.

Muka happy dapat hadiah...
Adik tompang happy sebab boleh ngendeng menan kakak... :P



Nice creation... :D


That's the story for today. Now waiting for Hari Anugerah Kecemerlangan Aina on 13 Nov 2011.. it's on her birthday... very meaningful! :D






1 comment:

Nieza Ishak said...

tahun depan anak aku 2-2 masuk tadika hurmmmm ... cemana la agaknya.