Thursday, October 27, 2011

Laundry... Laundry....

Bila balik dari jalan-jalan, mende paling berchenta nak buat ialah L.A.U.N.D.R.Y.

Ada sape-sape yang tak setuju dengan aku? Rasa semua orang pun sama. Unpacked tak jadik masalah sangat sebab semua baju yang dibawa dah masuk kategori - kena cuci.

Ni laundry sesi 1. Penuh dah ampaian aku yang tak berapa nak luas nih.... Another session dalam mesin tengah dicuci.



Ini pula menanti hasil laundry sebelum berjalan. Sebakul penuh tahap nak muntah, menanti untuk dilipat...



Lepas siap laundry baju-bajan, haku nak buat laundry tudung-tudung pulak. Rasa chores hari ni memang laundry semata.

Alang-alang dah mencuci begitu banyak, aku ingat nak bukak kedai dobi arini. Ada sape-sape nak aku mendobi? Meh anto umah aku.... Harga boley runding... Hahahahaaa....

Ok... mesin kat belakang dah menjerit suruh aku sidai baju pulak..... Tata... :D



No comments: